Atenció ciutadana

L'Ajuntament de Calafell ofereix a la ciutadania atenció presencial, telefònica i en línia a la seva seu electrònica. A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà trobareu un servei d'atenció personalitzada que ofereix tota la informació que genera l'Ajuntament i permet tramitar tota mena de gestions relacionades amb la família, l'habitatge, els vehicles, els animals, l'activitat econòmica, el manteniment del municipi i el lleure.

SAC Calafell Platja

SAC Calafell Platja
Carrer Sant Pere, 29 baixos
43820 Calafell

Horari:

  • De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 h
  • Dissabte de 9.00 a 13.00 h

SAC Segur de Calafell

SAC Segur de Calafell
Carrer Joan Maragall, 30-32 1ª planta
43882 Segur de Calafell

Horari:

  • De dilluns a dimecres de 8.30 a 18.00 h (vigílies de festiu: de 8.30 a 14.30 h)
  • Dijous i divendres de 8.30 a 14.00 h

Tramitar una instància genèrica

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).

Sol·licitud d'informació pública

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública. La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.

Demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic

Qualsevol persona pot demanar cita perquè l'atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal. Es pot demanar per Internet o presencialment a les oficines de Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).