Joventut
La Regidoria de Joventut té com a finalitat treballar en els problemes i inquietuds dels joves en el seu camí cap a l'edat adulta.
La nostra tasca dona cabuda a joves d'entre 12 i 29 anys en diferents àmbits com el lleure, la salut, l'emancipació i la recerca activa de feina, la participació i l'associacionisme, el desenvolupament de la creativitat i el foment de la cohesió social.
Més informació de les nostres activitats i serveis al nostre lloc web, o als Casals Joves.
CASALS JOVES
Als Casals Joves trobaràs un espai de trobada juvenil on passar una bona estona, connectar-te a internet, jugar al ping-pong, a la play, estudiar, reunir-te amb amistats o conèixer gent nova. A més, als Casals t’orientarem en aquelles coses en què tinguis dubtes i necessitis informació. Adreçat a joves a partir de 12 anys.
CASAL JOVE DE CALAFELL: Ens trobaràs a la plaça Alcalde Romeu les tardes de dilluns a dijous de 16 a 19 h. També ens pots trobar els matins de dilluns a divendres de 12 a 14 h per atendre consultes i resoldre dubtes.
CASAL JOVE DE SEGUR: Ens trobaràs al Port de Segur, al Centre Cívic Montse Civit les tardes de dilluns a dijous de 16 a 19 h. També ens pots trobar els matins de dilluns a divendres de 9 a 14 h per atendre consultes i resoldre dubtes.
AULA D’ESTUDI
Necessites un cop de mà amb l’ESO? T’ajudarem amb les activitats escolars i a repassar els conceptes que has treballat a classe amb el suport d’un docent que t’ajudarà a resoldre els teus dubtes.
- Dimarts de les 16:30 a les 18:30 h al Casal Jove de Calafell
- Dijous de les 16 a les 18 h al Casal Jove de Segur de Calafell
Del 14 de gener a 10 d’abril.
ESPAI DE L’ESTUDIANT
El secret per seguir els estudis el sabem... ens cal constància i tenir un espai adequat per a estudiar.
- De dilluns a dijous de 16 a 17 h al Casal Jove de Calafell
- De dilluns a dijous de 16 a 17 h al Casal Jove de Segur de Calafell
Del 8 de gener al 10 d’abril.
ESPAI CASALERO
Vols passar una estona divertida i segura amb els teus amics i amigues? Jugar a la Playstation, al tenis taula, fer manualitats, veure pel·lis o simplement tenir un espai on estar amb el teu grup és possible als Casals Joves. Vine a passar una bona estona amb nosaltres!
- De dilluns a dijous de 17 a 19 h al Casal Jove de Calafell
- De dilluns a dijous de 17 a 19 h al Casal Jove de Segur Calafell
Del 8 de gener al 10 d’abril.
SERVEI D’ORIENTACIÓ JUVENIL
No saps què fer? Vols estudiar? Vols treballar? Des de la Regidoria de Joventut t’oferim un espai per poder-ne parlar, donar-te informació i aclarir dubtes que et puguin ajudar a prendre decisions.
Al Servei d’Orientació Juvenil podràs comptar amb un assessorament personalitzat per tal que puguis dissenyar el teu itinerari acadèmic i professional. També t’ensenyarem les diferents possibilitats i recursos que tens a l’entorn per desenvolupar-lo.
S’ofereix informació sobre estudis reglats (què pots estudiar), itineraris educatius (vies per accedir-hi), centres (on cursar-los), orientació professional (elecció sobre quina professió és més adient per a tu), els tràmits necessaris per inscriure’t a la Garantia Juvenil.
Demana cita als Casals Joves, trucant al 977 699 009 ext. 2678 o a joventut@calafell.cat. Servei adreçat a joves de 14 a 29 anys.
PATIS OBERTS
Obrim espais de lleure als patis dels instituts del municipi amb el suport de monitor/es que vetllen pel bon funcionament de l’activitat.
Els Patis s’obren els divendres de 16 a 19 h, del 10 de gener a l’11 d’abril a l’Institut Camí de Mar. Els dies de pluja no hi haurà Patis Oberts i traslladarem l’activitat al Casals Jove de Calafell.
Activitats als patis oberts:
- TROBADA DE FUTBOL
En aquesta trobada farem un torneig de futbol per afavorir la integració de totes
les persones en els equips, en una tarda d’esport i bon rotllo.
Si no tens equip, te’l busquem!- 14 de març de 16 a 19 h
- Equips de 5 jugadors com a mínim
- CIRCUIT MULTIESPORTIU
Circuit d’habilitats en diferents modalitats esportives. Vine a passar la tarda practicant esport, en una jornada de convivència. Demostra de què ets capaç. Qui s’emportarà el premi?- 4 d’abril de 16 a 19 h
- Participació individual
Activitats i tallers
Totes les activitats són gratuïtes i cal inscripció. En el cas de ser menor d’edat, a més, ens caldrà l’autorització del pare o mare. En el cas de no arribar al mínim de persones inscrites no es duran a terme les activitats. En cas de superar el nombre de persones inscrites a l’aforament de l’activitat, es farà per estricte ordre d’inscripció i tindran prioritat les persones de 12 a 35 anys.
Podràs fer la Inscripció a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà o a la seu electrònica de l'Ajuntament. Si ho prefereixes, també ho pots fer presencialment als Casals Joves o als Patis Oberts.