PICA-TASTA CARRER MONTURIOL CALAFELL 2021
Gaudeix de les millors tapes al ritme de la música
Cap de setmana del 3 al 5 de setembre
Arriba el vuitè cap de setmana del Pica-Tasta Monturiol. De 20h fins a 24h es podrà gaudir de diferents ofertes gastronòmiques de qualitat i de proximitat que els establiments locals oferiran.
Cada cap de setmana el Pica-Tasta té una temàtica diferent i en aquest, arriba la música Rockabilly. En diferents punts del carrer sonarà un fil musical instal·lat especialment per a l’ocasió i diumenge comptarem amb el concert de Atomic Leopards. Un grup que neix d’una poderosa barreja de Rock&Roll basat en Rockabilly, Blues, Contry, Swing, que ens oferiran temes propis i cançons molt conegudes d’aquest estil.
Al centre del carrer Monturiol hi haurà un simulador de realitat virtual a càrrec de l’Escape Room Calafell (amb un preu que oscil·larà entre 2 i 4 euros, depenent del joc).
Recordar que, per accedir al Pica-Tasta, s’haurà de passar pel control d’accés, ubicat a cada entrada de carrer. Els assistents hauran d’utilitzar el mobiliari de les terrasses que hi haurà al llarg del carrer per a gaudir de la música, el beure i el menjar, ja que ningú podrà estar dempeus, d’acord a les mesures vigents.
Pica-Tasta és una iniciativa per a dinamitzar el carrer Monturiol durant els mesos d’estiu, i ajudar als empresaris de l’oci nocturn, afectats molt directament per la pandèmia de la Covid-19, a poder continuar amb la seva activitat.